Sve što trebate znati o svijetu oglašavanja

10 maj

Dovoljno je da se osvrnete oko sebe i shvatit ćete da je oglašavanje itekako unosan posao. Utjecaj interneta na ma­loprodaju je sve značajni­ji i prema nekim istraživa­njima premašio je 50 posto cjelokupnog prihoda u maloprodaji.

Sve više klijenata traži digitalno oglašavanje, pa ne iznenađuje što i većinski dio projektnog budžeta ne­kad pripadne upravo za online dio kampanje.

ZAŠTO DIGITALNO OGLAŠAVANJE?

1. MJERLJIVOST (jedino internetsko oglašavanje nudi tačne i precizne podatke o dosegu i učinkovitosti)

2. FLEKSIBILNOST (omogućava brzo mijenjanje i prilagodbu, a čak i trenutačno storniranje ukoliko rezultati ne odgovaraju planiranom)

3. INTERAKTIVNOST (kojim komunikacijskim kanalom je moguće ostvariti naj­veću interaktivnost)

4. MOGUĆNOST FILTRIRANJA CILJNIH GRUPA (geografska, demografska, vremenska, tehnička…)

VRSTE DIGITALNOG OGLAŠAVANJA:

• Display formati (banneri, video banneri, kontekstualni formati, interaktivni oglasi…)

• E-mail oglašavanje (newsletteri, e-mailovi…)

• Oglasi na tražilicama (SEM)

• Sponzorirani sadržaji

• Viralni sadržaji (YouTube)

• Oglasi na društvenim mrežama (Social-Ads)

poslovnisvijet.ba

(Visited 79 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments