Problemi sa buđenjem? -Nikada više!

27 maj

Je li to teško zaspati noću , a gotovo nemoguće ustati ujutro? Prespavanje je često uzrokovano nedostatkom sna ili nemirnom noćnom rutinom. To može dovesti do problema kao što je da zakasniš u školu, na posao, da zaspiš tijekom dana , a da ne možeš dobiti dobar noćni san redovito.

Donosimo vam kratka 3 savjeta kako da ne prespavate nikada više!

1.PROMIJENI DNEVNU RUTINU
1

Izbjegavajte udaranje alarm za odgađanje . Iako se možete dovesti u iskušenje da spavate samo pet više minuta u jutro, udarajući na gumb ” odgode ” na alarm će zapravo samo vas više umoriti. Kad pritisnete odgodu , mozak ide još dublje u ciklusu spavanja . Do vremena kada ste kliknuli ” odgoda ” nekoliko puta, a na kraju se probudite, vi ćete se osjećati pospano i još umorniji nego kad ste ustali sa svojim alarmom.

2. STAVI ALARM U DNEVNU SOBU

2

Umjesto da se alarm nalazi u blizini vašeg kreveta , gdje se lako može pogoditi gumb za odgodu, stavi alarm negdje izvan svoje sobe, kao u svojoj dnevnoj sobi ili kuhinji . Na taj način, vi ćete biti prisiljeni ustati iz kreveta u jutro i ići ga pronaći kako bi ga isključili.

3. UČINITE SVOJU JUTARNJU RUTINU POZITIVNIJOM

3

Učinite svoju jutarnju rutinu pozitivnom i dosljednom. Razgibaj se  i ustani, otvori zavjese u svojoj sobi  i dopusti neka jutarnje svjetlo uđe u nju . Tretirajte jutro kao pozitivno iskustvo i posvetite se veselom danu.

Vi možete također pokrenuti rutinu za oblačenje i doručka u određeno vrijeme. Dok se spremaš, planiraj svoj raspored i svoje zadatke ili obveze za taj dan.

Tekst je nastao na osnovu suradnje Hoću.ba i Asocijacije srednjoškolaca u BiH.

(Visited 610 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments