Ovih 8 stvari ne trebate dijeliti sa svojim kolegama na poslu

16 nov

1. Jezik za zube kada su sljedeće stvari u pitanju…

Današnje društvo, usmjereno ka zaradi i potrošnji, primorano je da veliki dio svog dana provede na poslu. Htjeli mi to ili ne, kolege nam postaju bliskiji od sopstvene porodice. Vremenom se često gubi ta granica u kojoj u mislima razdvajamo kolege od porodice i prijatelja, pa često znamo da sa njima podijelimo i neke sasvim lične stvari. Koliko god bliski bili sa nekolicinom svojih kolega, veoma je bitno da ovih osam stvari nikad ne podijelite sa njima. Jednostavno, neke stvari ne smiju da izađu iz kruga porodice. 1. Koliko ste mrzili svoj bivši posao Čak i ako ste imali stvarno loše iskustvo sa predhodnim poslom ili nadređenim, veoma je bitno da o tome ne pričate na novom poslu, jer se može učiniti da se žalite ili da krivicu prebacujete na druge.

2. Političke stavove

Politika nije tema za vaše radno okruženje (osim ako vam to nije posao). Iznenadićete se koliko ljudi imaju različite političke stavove i upravo oni mogu da dovedu do konfliktnih situacija na poslu. Stoga, neka vaš politički stav ostane privatna tema o kojoj možete raspravljati van radnog vremena.

3. Kako napreduje potraga za novim poslom

Ukoliko tražite novi posao neka to ostane samo vaša stvar. Ukoliko pričate kolegama da ste nezadovoljni sa sadašnjim poslom možete da unesete samo nemire u kolektiv. U jednu ruku tako pokazujete i nepoštovanje prema firmi i sadašnjem poslodavcu. Sve dok ne nađete nešto bolje, ćutite kao “zaliveni”.

4. Zdravstvenim problemima

Niko ne želi da sluša o tome kako ste išli na čišćenje zubnog kanala i kako je to boljelo. Još manje je interesantna priča o vašem ginekološkom pregledu. Zdravstveni problemi su samo vaši i ukoliko ne utiču na posao neka ostanu vaša tajna.

5. Detalji o vašem ljubavnom životu

Sasvim je u redu da podelite informacije o godišnjici braka, ali ukoliko kažete bilo šta vezano za vaš seksualni život, prevaru ili nešto slično, vi ćete svoje kolege dovesti u veoma nezgodnu situaciju. Neke stvari moraju da ostanu između vas i partnera.

6. Tračanje drugih kolega ili nadređenih

Mnogo je bolje kajati se što nešto niste rekli nego što ste rekli. Ako vas nadređeni iznervira, ne reagujte na prvu loptu i ne žalite se okolo na njega/nju. Postoje razne veze unutar kolektiva, zato uvijek vodite računa kome šta govorite i o kome pričate. Za svaki slučaj, loše stvari o drugim kolegama ne pričajte nikome.

7. Kritika prema politici firme

Ako vam se ne  dopada neka poslovna strategija vaše firme ili put kojim ide, porazgovarajte o tome sa nadređenim (samo ako imate sve potrebne argumente). Ako niste u situaciji da utičete na situaciju, jednostavno promijenite firmu. Prazni razgovori sa kolegama o tome kako firma ide pogrešnim putem samo će uvesti nezadovoljstvo u vaše redove, a takva poslovna klima nikome neće koristiti.

tuzlanski.ba

(Visited 340 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Google+
Google+

Comments