Osvoji kartu za EXIT i sudjeluj u regionalnoj #ShareLove kampanji

13 jun

Budi dio #ShareLove kampanje i osvoji kartu za EXIT Festival u Novom Sadu ili Sea Dance festival u Budvi. Sve što trebaš uraditi jeste da kreiraš i na svojim društvenim mrežama (Facebook ili Instagram) podijeliš pozitivnu kreativnu poruku koja poziva na toleranciju, ljubav i poštovanje među ljudima u regionu.

KO?

Bilo koja mlada osoba iz BiH i regiona

KAKO?

  • Kreiraš kreativni story ili fotku koja na konkretni način promovira toleranciju, ljubav i poštovanje među ljudima na Balkanu ili je anti-hate speech poruka.
  • Objaviš na Instagramu i Fejsbuku
  • Obavezno staviš 3 hashtaga: #sharelove #tihabalkanskavecina #hocu_ba

NAGRADA:

Najbolje i najautentičnije objave biće nagrađene ulaznicama za EXIT Festival u Novom Sadu (4 – 7. juli) i Sea Dance Festival u Budvi (30. august – 1. septembar). Prikupljene poruke biće upućene direktno sa bina na Exitu i drugim festivalima širom regiona.

ROK:

Što prije da bi mogao osvojiti ulaznice za već skorašnji EXIT festival u Novom Sadu. Kampanja traje do 1.09.2019.

O KAMPANJI:

Velika regionalna društvena kampanja #ShareLove lansirana je na društvenim mrežama svih događaja iz Exitove festivalske porodice u Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Hrvatskoj i Srbiji, gdje su ljudi pozvani da na svojim društvenim mrežama podijele pozitivne poruke ili primjere kao što je ovaj nedavni iz Zadra.

Vijest da je Jure Zubčić iz Zadra svojim hrabrim aktom ispravio grafit mržnje u natpis koji poziva na ljubav, ove je godine pokrenula cijeli region i brojni ljudi su javno pozdravili ovakav potez na svojim društvenim mrežama, ali i putem medija. Motivisani ovim, i sličnim poduhvatima istaknutih ličnosti, sa željom da se ovakvi plemeniti potezi prošire i vide širom regiona, EXIT fondacija iz Novog Sada, u saradnji sa Munja Inkubatorom Društvenih Inovacija iz Sarajeva, najposećenijom info platformom za osnaživanje mladih hocu.ba i Festivalom 84, pokrenula je regionalnu kampanju #ShareLove.

Jure Zubčić iz Zadra, čiji je kreativni potez pravi primer širenja ljubavi, smatra da moramo biti okrenuti budućnosti, a ne prošlosti, iz koje moramo da izvučemo pouke.

„Nacionaliste ne određuje pripadnost narodu kako to oni vole naglasiti, njih određuje samo nesposobnost stvaranje boljeg društva. Društvo koje živi od samodopadnosti, a ne prihvaćajući različitosti osuđeno je na propast. Jasnim i glasnim stavom, ali i djelovanjem na svaki njihov govor mržnje može se učiniti mnogo. Krenimo od tog koraka, pa će svaki sljedeći korak biti sve lakši“, rekao je Zubčić.

Ova kampanja promovirana je 13. aprila u Sarajevu kroz posebnu panel diskusiju, projekciju filma, nastup na Youtube Festu i večernji ShareLove party i dio je akcije koju podržava Ambasada SAD-a u BiH.

FOTO PANEL + PARTY 

Ova inicijativa dio je platforme „Tiha balkanska većina“, koju je EXIT u aprilu 2016. godine formirao kao odgovor na rastuće tenzije među državama u regionu. Nastala prvo kao neformalna grupa umjetnika i istaknutih javnih ličnosti, koji su uputili otvoren poziv javnosti da se suprotstavi ektremnoj nacionalističkoj retorici, ona je danas jedan širi front i regionalni pokret za saradnju među ljudima koji su većina uprkos fabrikovanim sukobima koji kreiraju pojedine nacionalističke struje. U organizaciji „Tihe balkanske većine“ održane su brojne tribine i kampanje, a koje su za cilj imale da pošalju glasnu poruku da su ljudi koji razumiju značaj jačanja dobrosusjedskih odnosa i uzajamnog poštovanja među narodima i pojedincima na Balkanu daleko brojniji i da više ne žele da budu tihi!

EXIT je jedini veliki svjetski festival koji je nastao iz društvenog aktivizma, i kao takav nastoji da kroz sve svoje aktivnosti ukaže na važnost zajedništva, jedinstva i kreiranja boljeg društva, koje se suprotstavlja govoru mržnje i fabrikovanju međunacionalnih sukoba.

Akciju #ShareLove je podržala Ambasada SAD u Bosni i Hercegovini.

(Visited 308 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on google
Google

Comments