Mlada i uspješna hrvatska biznismenka: Već 25 godina izvozi svoj proizvod u 9 zemalja

15 sep

Riječanka Dijana Ćuzela (25) s 500 kuna otvorila je obrt. Svoju šećernu pastu za depilaciju prvo je prodavala preko Facebooka, a sad izvozi u devet zemalja

Nadahnuta drevnim Kleopatrinim receptima, Riječanka Dijana Ćuzela (25) umiješala je proizvod od kojeg danas živi ona i devet djelatnika koje zapošljava u svojoj tvrtki. Prvi poslovni ugovor potpisala je u 21. godini, a slijedeći poslovnu viziju, za četiri je godine izgradila malo šećerno poslovno carstvo te proizvode danas izvozi u devet europskih zemalja i na rusko tržište. Kao srednjoškolka eksperimentirala je sa staroegipatskim recepturama za šećernu pastu za depilaciju.

No ono što je bilo dobro za Kleopatru nije bilo dovoljno dobro za mladu Riječanku te je pastu poboljšala dodatkom nevena i aloe vere. Imala je proizvod koji obećava, a onda se tijekom studiranja na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa rodila poslovna ideja. Kada je za potrebe kolegija E-business zakupila domenu, umjesto da poput kolega studenata prodaje fiktivan proizvod, odlučila je tu priliku iskoristiti za lansiranje svoje šećerne paste za depilaciju.

”U poduzetničke vode sam ušla 2010. Tad se nije moglo otvoriti jednostavno trgovačko društvo (j.d.o.o.), a s obzirom na to da sam studirala te nisam imala imovinu, nisam mogla dobiti kredite. Otišla sam roditeljima i rekla da imam proizvod te sam od njih tražila 20.000 kuna temeljnoga kapitala za osnivanje tvrtke. Imala sam 21, bila sam daleko od diplome te je roditeljima sve to djelovalo neozbiljno i hirovito. Sad mi je drago što mi nisu dali novac, nego sam ga uspjela skupiti, što je neprocjenjiv osjećaj” priča Ćuzela.

S uloženih 500 kuna prvo je otvorila proizvodni obrt “Cleopatra International”. Šećerna pasta za depilaciju se ubrzo našla na policama ljekarni i to joj je dalo financijsku snagu da postanemlada i uspješna hrvatska biznisemnka-piše 24.sata.

Upornost se isplatila jer su počele pristizati ponude te danas izvozi proizvode na europsko tržište. U širenju posla uvelike joj je, tvrdi, pomogao i Facebook preko kojeg je napravila prve poduzetničke korake.

– Zahvaljujući Facebooku i tome da šećerna pasta za depilaciju tada nije bila dostupna u maloprodaji, potražnja za pastom je iz dana u dan rasla. Tad sam došla na ideju da proizvod ponudim jednoj veledrogeriji. Potpisali smo ugovor i pasta je postala jako popularna – otkriva mlada poduzetnica te dodaje da su, otkako je otvorila web shop Diviana Cosmetics, ona i njezini djelatnici dvostruko više angažirani na društvenim mrežama te da administriraju više od deset Facebook fan stranica.

Croatia-press.de

(Visited 750 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments