Koje su to ključne vještine i ponašanja koja su nužna za uspjeh na poslu?

19 nov

Kako bi promijenili reputaciju u tvrtki, i među klijentima, Acuff kaže da je bitno obraćati pozornost na naizgled neznačajne stvari. Podijelio je vještine koje su nužne za uspjeh na poslu.

Ima ih 6:

1. Shvatite što se cijeni u vašoj tvrtki, i koliko ste vi njoj vrijedni

Kod nekih poslova, primjerice odvjetnika koji naplaćuju po satu, vrijednost je vrlo lako izračunati, ali kod većine poslova to nije toliko jasno. Kako izmjeriti vlastitu vrijednost u tvrtki?

“Svaka tvrtka ima svoju ‘valutu’, i na vama je da dokučite koja je to valuta”, kaže Acuff, uz naznaku da trebate, ako ste nesigurni, pitati. “Kad sam radio za Home Depot, moja valuta je bila pisanje zanimljivog reklamnog sadržaja, koji je trebao biti gotov na vrijeme, i usklađen sa željama mog šefa. Ako sam to uspio postići, donosio sam vrijednost tvrtki.”

“Kad jednom shvatite ‘valutu’ vaše tvrtke, možete se baciti na posao, i donositi korist”.

2. Budite odgovorni za vlastiti stav, i aspekte posla koji nisu zabavni

Otkaz ljudi često dobiju zbog krivog stava. “Prečesto zaposlenici naivno smatraju da je tvrtkin posao ispuniti njihove snove”, kaže Jon. “Ali tvrtka nije odgovorna za to sviđa li vam se posao ili ne; na vama je da uživate u vašem poslu”.

Acuff kaže da ljudi previše vremena provode tražeći savršen poziv ili svrhu, ali svaki posao uključuje dosadne zadatke koji vas neće ispunjavati.

“Izrada troškovnika nije ničiji istinski poziv” kaže Acuff. “Bitan je stav. Ako vam šef kaže da je to bitno, onda to izvršite. Vaš stav određuje kako ćete raditi, a stav možete kontrolirati. Ako želite imati bolji posao, krenite s boljim stavom.”

3. Pokažite zahvalnost

Acuff je nedavno pričao sa zaposlenicima u kreditnoj udruzi, gdje je šef uprave nudio četiri tjedna plaćenog godišnjeg odmora.

“Pitao sam ih jesu li uzbuđeni zbog te ponude tvrtke, i dodao sam: ‘Shvaćate li koliko je to čarobno? Nitko ne dobiva takve povlastice!”, Jon opisuje situaciju.

Prečesto se zaposlenici naviknu na pogodnosti, i onda ih uzimaju zdravo za gotovo, smatra Acuff. “Lakše je žaliti se negoli biti uzbuđen”, kaže. “Odlučite biti uzbuđeni zbog svojeg rada, i zbog pogodnosti. Nemojte se, primjerice, žaliti na kvalitetu besplatnog ručka koju vam tvrtka osigura. Kupili su vam besplatan obrok. Budite zahvalni.”

4. Poštujte tvrtkinu opremu

Ako vam tvrtka osigura službeni mobitel i laptop, to ne znači da su ti predmeti vaši, upozorava Acuff. Shvatite da vam je ta oprema posuđena, i da je morate odgovorno koristiti.

“Nemojte osobne stvari stavljati na internet preko tvrtkinog laptopa, i nemojte zlorabiti firmin mobitel.”, naznačio je Jon. “Prečesto se ljudi žele, i govore stvari kao: ‘Ne mogu vjerovati da mi zabranjuju pristup određenim web stranicama.’ To je tvrtkina oprema, i oni postavljaju pravila oko opreme. Nemojte to zaboraviti. To njima pripada. Sa svojom opremom radite što god hoćete”.

5. Obraćajte pozornost na sastancima

Budući da su poslovnom svijetu sastanci česti (ponekad i prečesti), lako je izgubiti koncentraciju. Ali nadređeni uvijek primjećuju vaše ponašanje na sastancima, kaže Acuff.

“Istrenirajte se da budete prisutni i fokusirani”, savjetuje Jon. “Nemojte gledati mobitel i praviti se da bilježite stvari. Nikoga nećete prevariti.”

6. Budite diplomatični

Nikad se nemojte iživljavati na drugima samo zato što možete, upozorava Acuff. To se dugoročno nikad ne isplati.

“Nemojte parkirati na tuđem mjestu ili krasti tuđu omiljenu šalicu.”, kaže. “Ako namjerno prepustite takve stvari, ostvarivat ćete bolje odnose.”

Stratego.hr

(Visited 178 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments