Kako da povećate nivo energije?

12 feb

Želite da povećate nivo energije vašeg tijela? Probajte ove ekspertske prijedloge, krenuvši od promjene osnovnih navika u ishrani i strateškog planiranja unosa kofeina.

Vježbajte svakodnevno

Pokušajte da vježbate bar jednom dnevno. Ovo može da uključi fitnes program u teretani ili čak samo izlazak napolje i intenziviranje šetnje. Najnovije istraživanje pokazalo je da možete da odradite efikasan trening u samo 13 minuta, prenosi BBC.

Prilagodite unos kalorija

I te kako je smisleno da prilagođavate unos hrane različitim danima, jer će potrebe vašeg tijela varirati u zavisnosti od toga šta radite. Aktivniji dani, bilo na poslu ili u teretani, povećavaju vaše potrebe za kalorijama. S druge strane, manje aktivni dani zahtijevaju manje “goriva”.

Strateški unosite kofein u organizam

Kofein može da poboljša budnost i fizičke performanse. Ispijanje kafe 45-60 minuta prije treninga omogućiće da koncentracija kofeina u krvi bude na vrhuncu. Efekti djelovanja kofeina mogu biti dugotrajni, ali mogu ometati i spavanje tako da unos treba smanjiti kasnije tokom dana, prenosi B92.

Oporavak

Kvalitetan san tokom noći je ključan za konsolidaciju pamćenja i učenje, upravljanje težinom i regeneraciju mišića. Hrana koja sadrži proteine ​​(posebno aminokiselinu koja se zove triptofan) može da poboljša san, dok energetski deficit (dok ste na dijeti) može smanjiti kvalitet sna.

Isplanirajte aktivnosti za naradnu nedjelju

Odvojite 15 minuta svake sedmice kako biste razmislili o ishrani tokom proteklih nekoliko sedmica, tj. da sumirate kako se generalno osjećate, osjećate li da ste energičniji, a zatim isplanirajte aktivnosti za sedam dana unaprijed (šta ćete jesti, kada ćete vježbati i slično).

tuzlanski.ba

(Visited 58 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments