Imaju po 20 godina, a već su osigurali plasman proizvoda u SAD!

25 jul

Mostarska firma „Amplius electronics“ koju su osnovala tri mlada inovatora, osigurala je plasman svog proizvoda – pametnog privjeska – na tržište SAD. Osnivači Luka, Marin i Robert imaju po dvadeset godina i cilj im je plasirati svoj proizvod Rubico širom svijeta.

Rubico, pametni privjesak koji služi kao ‘power bank’, odnosno punjač za mobitele, ima memoriju kao USB, te NFC tag koji se može upotrijebiti za više funkcija.

Uz sami proizvod dolazi i mobilna aplikacija, koja korisniku omogućava prijenos podataka s mobilnog uređaja na pametni privjesak, praćenje stanja o količini slobodne memorije na privjesku, kao i mogućnost snimanja video uradaka i fotografija direktnom pohranom na privjesak.

Restart.ba, poslovna ambasada za bh. dijasporu i strane investitore, promovisala je projekt svojoj mreži u dijaspori i uvezala ih sa poduzetnicom iz SAD bh. porijekla, koja im je pomogla u distribuciji na tržište SAD.

Mnogi su govorili kako nećemo uspjeti, ali su upornost, trud i znanje učinili naš put ostvarivim. Proizvod Rubico je već naručen u nešto više od 700 primjeraka, osigurali smo novac za pokretanje masovne proizvodnje, kazali su osnivači.

Sada planiraju zaposliti i određeni broj novih radnika kako bi počeli s razvojem novog proizvoda. Počeli su pregovarati s investitorom iz Švicarske koji je spreman uložiti veći novac u njihovu firmu.

Ovo je samo početak i prvi, mali korak ka pozicioniranju globalno. Amplius stoga poziva i druge članove dijaspore da ih kontaktiraju i omogući im pristup i drugim tržištima.

Poziv kompanijama sa zanimljivim projektima

Restart.ba poziva sve pojedince i kompanije koji imaju zanimljive projekte da se registruju na stranici DiasporaInvest.ba i prezentiraju ih korisnicima portala među kojima je više od 30 investitora iz dijaspore.

Restart.ba pokrenut je zahvaljujući inicijativi poduzetnika i investitora iz dijaspore i profesionalaca iz BiH, a sve s ciljem da se olakša dijaspori i stranim investitorima ulaganje u BiH, kao i da se malim preduzećima iz BH omogući pristup internacionalnom tržištu kroz mrežu kontakata bh. dijaspore.

Izvor: menager.ba

(Visited 65 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Google+
Google+

Comments