edu720: Jedinstvena inovativna edukacijska platforma

18 feb

Konferencija omladinskog preduzetništva u Tesliću, nazvana sloganom „Korak po korak“ je predstavila mnogo zanimljivih ideja, korisnih savjeta, panela diskusije s ciljem poboljšanja uslova za pokretanje biznisa i startupera koji su se odvažili na jedan ovako zahtjevan projekat.

Ekipa portala hocu.ba imala je priliku razgovarati sa Emirom Žunićem CO founder-om kompanije edu720.

emir

Edu720 je jedinstvena inovatinva edukacijska platforma koja nudi na jedinstven način edukaciju svih zaposlenih unutar neke kompanije. Osnovna prednost ove platforme, je za velike kompanije koje imaju dislocirane radnike gdje na vrlo jednostavan način odgovorna osoba zadužena za edukaciju i rast zaposlenih unutar kompanije može proslijediti edukaciju svim svojim uposlenim i sa stopostotnom sigurnošću biti ubijeđena da je informacija stigla do svakog uposlenog, i naravno da je svaki uposleni tu informaciju pogledao i sa kolikim nivoem usvojio istu.

Ono što ovu platformu izdvaja na tržištu je jednostavnost pri edukaciji zaposlenih i jedan veoma profesionalan pristup analizi tržišta potreba zaposlenih u nekoj kompaniji. Edu720 je koncipirana na nanolearning-u, odnosno na učenju u malim porcijama u cilju da se usvojeno znanje što duže zadrži. Upravo tu je edu720 proveo detaljnu analizu gdje su ustanovili da većina uposlenika prilikom odlaska na konferencije i seminare veoma brzo zaborave znanje koje su trebali usvojiti.

Također, ova platforma nudi velike uštede novca za kompanije koje troše ogroman novac na edukaciju uposlenih odlascima na seminare, konferencije, neke edukativne kurseve i slično. Ova platforma je sve to objedinila na jedno mjesto sa ponudom edukacije koja prati moderne trendove obrazovanja  i generalno znanja kojeg je potrebno kompaniji da na što bolji način edukuje svoje zaposlene.

Na kraju razgovora sa Emirom dobili smo korisne inpute za mlade kako da  pokrenu neki startup, odnosno kako da razviju ideju. On je poručio mladima da se ne trebaju previše „zaljubiti“ u vlastitu ideju. Trebaju vjerovati u nju, ali i da trebaju gledati uticaj okoline kako bi taj  cijeli projekat poprimio pozitivne osobine. Također, Emir je na kraju dodao da ukoliko imate ideju , od krucijalne važnosti je da detaljno analizirate  tržište kako bi uvidjeli da li nekome uopšte treba vaša usluga ili proizvod, i da li je ta ideja izvodljiva.

autor teksta: Sabahudin Murtić

(Visited 2.628 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments