Digitalna business web-platfroma – Središnje mjesto tvrtki i brendova

4 nov

Šumovi u suvremenoj komunikaciji i brendingu, odnosno nedostatak uvezanih poslovnih informacija, provedba poslovnih procesa tvrtki bez korištenja naprednih IT rješenja, jedna su od kočnica bržeg gospodarskog razvitka naše zemlje. Iako nove informacijske tehnologije nude nove mogućnosti predstavljanja i u poslovnom svijetu, u BiH se čini kako su one dosad ostale najvećim dijelom neiskorištene. Upravo bi zato B2B BiH – digitalna business web-platfrom, čiji je osnivač mladi IT poduzetnik Zoran Drmać, mogla biti novi pokretač gospodarskog razvitka BiH.

Projekt će pomoći ekonomiji

 

Ideja o izradi B2B BiH – digitalne business web-platforme nastala je prije dvije godine kao rezultat višegodišnjeg istraživanja i analiziranja modernih i suvremenih aspekata poslovanja u BiH. “Činjenica da je taj segment, koji je danas vodeći u naprednom svijetu komunikacije i brendinga, u našoj državi u potpunosti bez svog plana i uporišta, B2B BiH – digitalna business web-platforma će ekonomiji naše države pružiti najinovativnija poslovna iskustva i poslovne trendove, te postati digitalni predvodnik naše ekonomije na putu modernog i suvremenog načina komunikacije i brendinga”, kaže Drmać.

On se u realizaciji spomenute ideje vodio isključivo potrebama poslovnog sektora u BiH. “Projekt će svojim konceptom i strukturom preko IT business alata riješiti cjelokupne probleme koje ekonomija naše države ima na području komunikacije i brendinga. IT je danas vodeći na tim područjima i B2B BiH će, kao najveći IT business projekt u povijesti naše države, što bez imalo lažne skromnosti možemo i smijemo reći, promijeniti dosadašnji način generiranja i kreiranja poslovnih informacija i njihova plasmana do željenih lokacija.

Tvrtke u našoj državi kroz B2B BiH će dobiti prvi i jedini oslonac k njihovu procesu integracije i postavljanja vlastitih standarda u domeni modernih business tehnologija. Na taj način povećat će svoju učinkovitost i konkurentnost, a svoje poslovanje plasiranjem informacije iz tvrtke znatno informatizirati”, objasnio nam je osnivač B2B BiH – digitalne business web-platfrome. Informacije o poduzećima u BiH dobivaju se teško, na kapaljku, a prema mišljenju IT stručnjaka, i prezentacija u medijima mogla bi biti puno bolja.

“Sve relevantne poslovne informacije koje dolaze iz poslovnog svijeta u BiH prvenstveno se plasiraju preko nekoliko medija na krajnje loš način, u smislu da se plasman tih informacija svim sudionicima, izravnim i neizravim, u kreiranju poslovne scene u našoj državi ne događa u realnom vremenu, odnosno u relano vrijeme plasiranja informacija. U tomu i jest glavni ključ kvalitetne apsorpcije određene informacije, naravno uz personaliziranu filtraciju tih informacija. B2B BiH će taj problem riješiti preko inovativnog “News Feeda” koji će informacije crpiti iz same jezgre platforme, odnosno business profila tvrtki, a koji će raditi na specijaliziranim IT algoritmima”, kazao nam je Drmać koji ističe kako će B2B BiH platforma svježu i pravodobnu informaciju ponuditi u najkraćem mogućem roku, na jednom mjestu.

“Uz News Feed koji će generirati i kreirati svježe i pravodobnee poslovne informacije, B2B BiH će u svojoj strukturi sadržavati i naprednu tražilicu po svim zadanim parametrima pretraživanja, a koja će biti povezana s business profilima tvrtki koji i čine jezgru platforme. Na taj način platforma će centralizirati tvrtke i pružiti mogućnost svim ciljnim skupinama da shodno svojim potrebama dođu veoma lako do podataka o svakom poslovnom subjektu u BiH. Business profili tvrtki bit će također ažurirani u realnom vremenu. Na taj način bit ćemo u mogućnosti, primjerice, biti u tijeku i s najmanjom informacijom iz neke tvrtke. I taj segment trenutačno je bez strategije.

Osnovni podaci o tvrtkama u BiH protežu se bespućima interneta. Trenutačno je u pravilu potrebno potrošiti veliku količinu vremena i adresa kako bi se došlo do potrebnih informacija o identitetu neke tvrtke, a materijali do kojih se tim putem dođu su pogrešni i zastarjeli. U B2B BiH ćemo ići toliko iscrpno da kada će kada neka tvrtka promijeni broj telefona, ta informacija u rekordno brzom roku biti i prezentirana na njezinu profilu”, objasnio nam je IT poduzetnik Zoran Drmać.

Digitalnom platformom čiji je osnivač, poslovni svijet BiH, kaže Drmać, dobit će izravnu komunikaciju sa svim skupinama. Na taj način mnogobrojni upiti klijenata, potencijalnih klijenata, poslovnih partnera, novih potencijalnih poslovnih partnera i ostalih skupina, neće se slijevati u inbox pretince gdje mogu stajati, čekajući odgovore po nekoliko dana, pa i mjeseci. Svaki korisnik web-platformu će moći prilagoditi svojim potrebama kako bi na najbrži način ostvario postavljene poslovne ciljeve.

Personaliziranje platforme

“Svaki korisnik B2B BiH – digitalne business web-platforme u potpunosti će moći personalizirati platformu svojim potrebama, odnosno informacijama koje su u fokusu njegova interesa. Korisnik će News Feed moći prilagoditi informacijama iz određene poslovne branše, a koje će opet biti sistematizirane u više kategorija i s mogućnošću željene filtracije. Na taj način će, primjerice, menadžer neke kompanije u svakom trenutku moći pratiti poslovne informacije i događanja iz svoje branše ili neke druge, dok će nezaposleni moći pratiti slobodna radna mjesta iz branši koje ih zanimaju.

Cjelokupan proces plasiranja informacija trajat će veoma kratko. Tvrtke će svoje business profile redovito ažurirati, a korisnici informacija će u skladu s personaliziranjem platforme svojim prioritetima dobivati informacije u realnom vremenu, što je zapravo i najvažnije, dobiti svježu informaciju u što kraćem roku”, kaže osnivač B2B BiH platforme.

Drmać vjeruje kako će tvrtke u BiH na ovaj način postati disciplinirane, te da će, osim što će informacije biti svježe i pravodobne, njihova kvaliteta biti u skladu s najvećim PR normama, dok će medijski sadržaj koji će pratiti formu teksta određene informacije biti u skladu s najvećim grafičkim i produkcijskim standardima. B2B BiH digitalna business platforma, smatra njezin osnivač, trebala bi unaprijediti i segment odnosa s javnošću u BiH u domeni poslovanja. “Mišljenja sam da je klasični PR već odavno mrtav, a naše tvrtke ga nikada nisu usavršile.

Ovdje ne treba samo njima pripisivati krivnju, nego velikim dijelom medijima koji se nisu prilagodili trendovima prezentacije tih PR poruka. Digitalni trendovi su donijeli novi način prezentacije noviteta koji dolaze iz tvrtki. Klijenti ili potencijalni klijenti određenih brendova ili usluga više ne traže brendove, nego sada tvrtke moraju tražiti svoje klijente ili potencijalne klijente, moraju se prilagoditi njihovim načinima primanja poruka koje im šalju i vremenu kada oni mogu obratiti pozornost na ono što im oni imaju za reći i predstaviti. B2B BiH će svojom inovativnošću, koju ponovno moram istaknuti, “kirurški” precizno zahvatiti cjelokupan segment, te kombinacijom IT business alata koji čine njegov koncept, našu ekonomiju, odnosno naše brendove i usluge predstaviti sukladno trendovima koje vladaju u suvremenom svijetu”, zaključuje Drmać.

B2B BiH s radom bi trebao početi u prvom tromjesečju 2016. godine. Projekt će krajem godine biti predstavljen u Sarajevu pred nekoliko stotina direktora i predstavnika najvećih tvrtki u BiH, kao i političkim predstavnicima u BiH. Osnivač platforme siguran je da će njezino predstavljanje biti jedan od glavnih poslovnih događaja u BiH jer će u potpunosti promijeniti dosadašnji aspekt poslovanja. “Kroz B2B BiH platformu osigurat ćemo primjenu najnovijih digitalnih trendova koji se primjenjuju u razvijenom svijetu, ali i postići sinergiju između svih faktora poslovanja. Naš je slogan “Središnje mjesto tvrtki i brendova u Bosni i Hercegovini”, te smo uvjereni da će se na B2B BiH platformi naći apsolutno svi poslovni subjekti koji egzistiraju na našoj poslovnoj sceni”, naglašava Zoran Drmać, osnivač prve digitalne web-platforme u BiH.

Vecernji.ba

(Visited 127 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments

Autor Admin