7 razloga za korištenje videa na društvenim mrežama

29 apr

Video je najefikasniji oblik promocije Vašeg brenda online. Istraživanja pokazuju kako će 74% internet prometa u 2017. godini zauzeti video.

Svakodnevno se lansiraju nove usluge koje osiguravaju korisnicima brzo i jednostavno dijeljenje video sadržaja. Mogućnosti za korištenje videa je mnogo: Facebook Live, Instagram stories i You Tube.

Prije lansiranja video kampanje važno je definirati željene ciljeve i pripremiti sadržaj koji će biti zabavan, edukativan, informativan ili inspirativan.

Donosimo Vam 7 razloga zbog kojih morate koristiti video u komunikaciji na društvenim mrežama.

– Osigurajte korisnicima besplatnu dodatnu vrijednost u videu! Nemojte raditi klasičan «promo» video.
– Uključite ključne elemente brenda u video i povežite se s ostalim korisnicima ili brendovima s kojima dijelite iste vrijednosti.
– Produkcija online videa je cjenovno najprihvatljivija opcija u odnosu na vrijednost koju dobivate.
– Korisnici lakše zapamte sadržaj koji su vidjeli u videu nego u tekstu.
– Video je razlog zbog kojeg ljudi ostaju dulje na webu i društvenim mrežama.
– Video je idealan medij za edukaciju i davanje korisnih savjeta Vašoj ciljnoj grupi.
– Važno je da gradite Vašu video komunikaciju konstantno, te da pričate na jednostavan i direktan način priču koja za Vaš brend ima smisla.

Poslovnisvijet.ba

(Visited 58 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments