5 savjeta kako biti što efikasniji u svome poslu

15 maj

Poduzetnici su u pravilu izuzetno zaposleni ljudi koji imaju limitirano vrijeme da odrade gomilu obaveza koja im visi za vratom. Biti učinkovit i staložen jedini je način kako se boriti s gomilom zadataka i obaveza. Evo nekih savjeta kako to postići.

1. Svaki dan kreirajte TOP 3 listu.

Tamo neka budu zabilježena 3 cilja koje želite taj dan ostvariti. Nakon što ste to napravili krenite u akciju. Nemojte gubiti vrijeme na stalne provjere e-maila i društvenih mreža, već se fokusirajte na izvršavanje zacrtanih obaveza.

2. Budite aktivni.

Nije ništa novo ako ustvrdimo da biti fizički aktivan povećava našu produktivnost. Istraživanja govore kako samo 20 minuta na dan intenzivnih fizičkih aktivnosti povećava količinu endokrinog hormona endorfina u našem tijelu, koji stvara osjećaj euforije i tako oslobađa goleme količine energije.

3. Zatražite pomoć.

Ukoliko možete uštedjeti samo par sati vremena za sebe tako da dio obaveza i poslovnih zadataka prebacite na neku drugu kvalificiranu osobu, ne oklijevajte makar trebali izdvojiti i određenu količinu financijskih sredstava. Odmor je nužan, te će vam pomoći da se vratite snažniji i odlučniji.

4. Spavajte barem 7 sati svaki dan.

Mnogo poslovnih ljudi ima probleme sa nesanicom. Razlog je anksioznost i strah da će nešto zaboraviti. Evo mogućeg rješenja. Uzmite komad papira i stavite ga pokraj jastuka. Kada se usred noći probudite i sjetite da nešto sutra trebate napraviti, a na što ste ranije zaboravili, jednostavno to zapišite, te ćete tako polako suzbiti anksioznost koja ometa san. Osjećaj sigurnosti suzbit će anksioznost. Isto tako ugasite mobitel i kompjuter. Žarko svijetlo njihovih monitora ometa kvalitetan san.

5. Klonite se e-maila i društvenih mreža, koliko je to moguće.

Toliko ljudi rob je svoga pametnog telefona i e-maila. Čim prime obavijest da su dobili novu poruku, prekinu sve što su radili, te krenu odgovarati na poruke neovisno o tome koliko su one bitne. Ne samo da se tako gubi vrijeme koje je bilo zacrtano za zadatak koji je obavljan prije dolaska poruke, već ta navika povećava anksioznost i suzbija kreativnost.

lider.media

(Visited 34 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments