4 savjeta kako izgraditi svoj identitet na LinkedIn-u

6 dec

U potrazi si za poslom ili želiš mjesto na kojem ćeš moći pratiti samo poslovni svijet? Želiš izgraditi svoj identitet među poslovnjacima i pokazati da si stručnjak u nekom području? LinkedIn je društvena mreža koja je možda malo i zapostavljena, međutim postaje sve snažnija i bitnija.

Ni društvene mreže nisu ono što su nekad bile. Česta ažuriranja, nove funkcije… Većina nas je to prestala i pratiti. No osnovna svrha svake od društvenih mreža koje danas koristimo ostala je ista. Tako je i LinkedIn, kao najveća društvena mreža za profesionalce, (p)ostala još jedna ozbiljna platforma na kojoj se traži posao.

I sama to svjedočim, s obzirom na brojke iz moje kampanje s LinkedIn-a. Voditelji ljudskih potencijala nekih od velikih firmi, ali i sami direktori i vlasnici, bili su ti koji su me također kontaktirali preko te društvene mreže, lajkali moj post da tražim poslodavca iz snova i javili mi se u inbox. To me motiviralo da se malo više pozabavim svojim planom i strategijom kako ću nastupati na LinkedIn društvenoj mreži.

1. Networking bez srama

LinkedIn je, tako reći, najotvorenija društvena mreža, u smislu da te ne treba biti sram dodavati ili prihvaćati zahtjeve nepoznatih ljudi. Sve što dijeliš s njima je tvoje profesionalno iskustvo i karijera, odnosno životopis u digitalnom obliku. Prava je rijetkost da netko ne prihvati zahtjev jer smo svi svjesni koliko je danas networking važan, tim više ako si u potrazi za poslom.

Opis na tvom profilu kako tražiš posao, direktno kontaktiranje osoba u ljudskim potencijalima firme gdje želiš raditi, ili njihova poruka tebi, danas su uobičajena stvar. Niti jedno povezivanje ne može naškoditi jer nikad ne znaš tko koga zna i tko ti može pomoći u potrazi za poslom ili možda postati klijent i partner. Poveži se. Važna je otvorenost i spremnost na širenje svoje baze poznanstava u poslovnom svijetu.

2. “I, I follow, I follow you”

Osim povezivanja s privatnim profilima, postoje i LinkedIn stranice, bilo određenih ljudi ili firmi. Prati svoje omiljene poslodavce koji su na LinkedIn-u, tvrtke koje su ti uzor i čiju branšu pratiš. Prati i ljude koji su ti uzor – vlasnici uspješnih firmi, kompetentni ljudi u svojoj branši ili pak ljudi koji objavljuju tebi zanimljiv sadržaj. Jedan od najvećih influencera je Richard Branson kojeg prati preko 10 milijuna ljudi, čak dvostruko više nego CEO-a samog LinkedIn-a. Osim novosti koje objavljuju, imat ćeš priliku pročitati i puno korisnih te kvalitetnih članaka, savjeta, trikova i pritom puno naučiti od iskusnih profesionalaca. Ovdje možeš pronaći najveće influencere; ljude, grupe i izdavače. Pretraži na Google-u po ključnim riječima ono što te zanima i followaj ljude koji će ti biti od koristi.

3. Share i još malo share-a

Svoju aktivnost možeš povećati i dijeljenjem sadržaja koji ti se sviđa. Mreža tvojih ljudi će na taj način vidjeti što te zanima, kakav sadržaj voliš i što te motivira. Podijeli novu i zanimljivu vijest o nečemu iz poslovnog svijeta, nečiji članak sa zanimljivljom temom ili sliku s motivacijskom izrekom. Dobrodošle su sve teme vezane uz obrazovanje i karijeru, posao, sadržaji iz branše koji obrađuju određenu temu.

4. Like for like

Lajkanjem ćeš dati do znanja da ti se nešto sviđa, da nešto podržavaš. Svaki tvoj like, kao i svaku tvoju drugu aktivnost, vidi i cijela tvoja mreža kontakata. Lajkom daješ do znanja koji sadržaji te zanimaju, ljudi će vidjeti koje firme pratiš i što je tvoj fokus interesa. Na LinkedIn-u u principu ne možeš pogriješiti svojom aktivnošću, međutim, treba imati na umu kakvu poruku o sebi šaljemo.

Profil na LinkedIn-u zahtijeva više angažmana i osmišljenu strategiju nego ti se to možda na prvu čini. Ova društvena mreža idealno je mjesto za izgradnju tvojeg osobnog brenda i identiteta u poslovnom svijetu. Vrlo važno je imati ažurirane informacije o svojim poslovima i drugim relevantnim stvarima na samom profilu. Svaki dan provedi barem nekoliko minuta i napravi neku od navedenih aktivnosti kako bi te tvoja zajednica bolje upoznala.

Kampus.hr

(Visited 159 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Comments