3 savjeta stručnjaka za pokretanje vlastitog biznisa

18 okt

Matt Ehrlichman je poduzetnik. I to neki bezveznjak – iza njega je osnivanje tvrtke Thriva, koju je 2007. godine prodao Active Networku za 60 milijuna dolara. Thrivu je izgradio iz studentskog doma na Sveučilištu Stanford. Matt je Activeu pomogao da od 65 milijuna prihoda koliko su imali 2006. godine dođu na 420 milijuna dolara prihoda 2011. godine. Trenutno je osnivač i direktor tvrtke Porch, online platforme koja omogućava korisnicima da se povežu i ocijene stručnjake za uređenje doma, kao i da pogledaju fotografije projekata uređenja doma.

Ehrlichman je za Inc. nabrojao tri stvari koje koče mnoge koji su razmišljali o poduzetništvu da se u njega i bace. I pobrojao rješenja.

Strah od neuspjeha

‘Najbrži i najlakši način da ne uspijete pretvoriti svoju ideju u posao je da ni ne pokušate. Mogućnost da pothvat propadne je nešto s čim se poduzetnici moraju suočiti prije nego započnu. Poslovi su riskantni, ali imajte na umu da je u mnogo slučajeva neuspjeh jedne ideje vodio do uspjeha u drugoj.

Rješenje: Ako počnete s poslom, morate dati 100 posto od sebe. To može značiti različite stvari različitim ljudima. Bilo to davanje otkaza, ulaganje novca ili govorenje svima da ste pokrenuli posao’, piše Ehrlichman.

Čekate inspiraciju ili nije pravo vrijeme

‘Uvijek ćete se nekako moći uvjeriti da sad nije pravo vrijeme da započnete biznis ili da čekate da budete entuzijastični ili inspirirani. Mnogi poduzetnici će vam reći da su, kad su osnovali tvrtku, poželjeli da su to učinili ranije. Nikad nije savršeno vrijeme za početi biznis i što ranije pošaljete svoje kreacije u ruke mušterija, to bolje. Kako kažu Kinezi: ‘Najbolje vrijeme za sadnju drveta je prije 20 godina, a drugo najbolje je danas’.

Rješenje: ‘Ako imate problema s početkom, snizite prepreke koje ste si sami postavili. Počnite s posvećivanjem malo vremena, ali i potpunim fokusiranjem na jedan aspekt vaše ideje ili projekta. Primijetit ćete da je posvećivanje 15 minuta istraživanju, pisanju ili izgradnji vašeg produkta dovoljno da krenete prema punom radnom vremenu’, predlaže ovaj uspješni poduzetnik.

Krenuli ste u posao, ali iz krivih razloga

Mnogi ljudi često izgube entuzijazam brzo nakon početnog stadija jer nemaju dublju vezu s idejom. Kako kaže Ehrlichman, kad je pokretao Porch, bio je osobno motiviran pomoći ljudima s načinom življenja i unapređenjem domova zbog problema s kojima se i sam susretao. To mu je dalo više energije da se da u to i izgradi rješenje.

Rješenje: ‘Svaki dobar poduzetnik može objasniti što je njihova startup ideja i kako bi je izveli, ali sjajni poduzetnici jasno razumiju i zašto rade to što rade. Imperativ je da odaberete nešto što vam puno znači jer, nakon 12-satnog radnog dana, kad još imate posla, trebate dublju motivaciju da bi mogli nastaviti’, zaključuje.

Croexpress.eu

(Visited 359 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments