10 pravila community managementa

19 dec

Community management ima svoja pravila, pisana i nepisana. O pisanim pravilima smo već pisali, ali postoji i mnogo nepisanih pravila na koje treba obratiti pozornost. Prvi put sam morao nabrojati ova pravila (nisu baš pravila, više savjeti iz osobnog iskustva) u mini intervjuu za PlanB, zajedno s kolegom Nikolom. Danas vam donosimo ta pravila u malo preuređenom obliku, ali sa zadržanim kosturom.


1. Pokažite ljudsko lice.
U većini slučajeva nema smisla kriti se iza korporativne maske i službenosti. Ljudi vole jednostavnu, neformalnu komunikaciju.

2. Budite iskreni.
Priznajte grešku ukoliko ste je napravili. Ljudi će vas cijeniti zbog toga.

3. Budite aktivni i privatno.
Teško je biti dobar community manager ako niste prisutni na društvenim mrežama privatno i ne poznajete zajednicu s kojom komunicirate.

4. Služite ciljevima tvrtke, ali dodajte i nešto drugačije i inovativnije.
Napravite strategiju i ciljeve nastupa na društvenim mrežama, ali ponekad slobodno eksperimentirajte.

5. Prihvatite pravila struke i pravila platformi na kojima radite.
Pročitajte i upoznajte se s pravilima platformi, te izbjegavajte nagradne igre na likeove.

6. Dijelite znanje i iskustvo.
Nemojte svoje znanje čuvati samo za sebe; pomozite ostalima i oni će pomoći vama.

7. Nemojte se ustručavati pitati savjet ako nešto ne znate.
Slobodno pitajte sve što vas zanima, kolege su aktivne na društvenim mrežama i rado će vam pomoći.

8. Budite prisutni i na offline okupljanjima kolega i zajednica, poput tweetupa.
Upoznajte zajednicu na neformalnim okupljanjima; može vam se vratiti višestruko.

9. Ne spamajte.
Zar je potrebno objašnjenje?

10. Haters gonna hate.
Dežurni kritičari će paziti na svaki vaš pogrešan korak i reagirati ako ga dočekaju. Budite strpljivi i reagirajte na vrijeme te nemojte ulaziti u svađe.

Akcija.com.hr

(Visited 135 times, 1 visits today)
Podijelite članak:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments